Rising Board 3D
Do you miss the sandy beaches? Get your board and dive into the happy, colourful world of Pop Island! If you are looking for fame or just the beauty of a trick, join us! You're joining a style, you're joining a family!
Put your board in the water and surf the wave! Slalom across the islands to collect sun points! You can use them to buy new boards! Whether you are riding a sailboard, or a kiteboard, a wakeboard or a surf, define your style, leave your mark.
Special events punctuate your progress. Wait to surf giant waves or step onto a stream so fast it makes time stand still!