River City: Tokyo Rumble
Follow the story of a hot-blooded high school student named Kunio, and his good friends. When a nefarious gang moves into Tokyo to try to take it over, it's up to this self-proclaimed "fighter for justice" and his buddies to make sure the streets stay safe! Punch, kick, use weapons such as soccer balls, iron knuckles, chains, and even bicycles to knock some sense into those devious gang members.