Runny Egg
Take control of an egg with legs and run as fast as you can through a course littered with dangers to reach the egg cup at the end!
Duck, dodge and roll your way through each stage, avoiding collisions that will damage and eventually break your shell and spoil the egg inside! Try to reach the goal as quickly as possible without breaking the egg's shell!
Earn Egg Points for completing each stage and accomplishing tasks, then use your points to enhance your egg's HP, Speed and Shell.
Collect the chicks scattered throughout each stage. Collecting 100 chicks will make you invincible for a short period of time!