SADAME
Get ready to plunge into an exciting world of brave heroes, huge demons and frantic combat in SADAME on Nintendo 3DS family systems. Slay monsters in style in an action-packed adventure filled with fighting and deep RPG elements.
In an alternate fantasy version of the historical Warring States period of Japan, one hundred years have passed since the Onin War and the world is in turmoil. Once peaceful lands now see demons appearing everywhere, destroying everything in their wake. As people cower in fear, four heroes rise to destroy the invaders, defeat the evil Nobunaga and bring peace back to the land.
Fight your way through countless monsters and eliminate over 20 enormous bosses across dozens of stages to erase the demon scourge. Cut down your enemies in frenetic real-time combat using physical strikes, devastating combos and powerful elemental attacks.
Choose from one of four unique characters, each with their own distinct skills, branching story to follow and specific encounters. Experiment with different gameplay styles as the sword-wielding Samurai, the stealthy Ninja, the spell-slinging Monk or the enchanting Rogue.
Extensive RPG elements allow you to level up with experience, upgrade equipment with elemental gems and unlock a massive skill tree to evolve your hero. After each battle, head to the Armory to equip new weapons and gear, change spells and enhance your abilities to help you unleash more potent attacks on the enemy horde.
If your back is against the wall you can share loot between multiple save files and summon old characters you have created for past adventures to assist you in battle. You can also trade heroes with other players via StreetPass and then have their characters join the fray – but choose your timing wisely, as they can only help in one level of your choice before they disappear.
Fight your way through an alternate fantasy version of the historical Warring States period of Japan to slay demons and defeat the evil Nobunaga in SADAME on Nintendo 3DS family systems.