Ride the streets with Ollie, the sleekest cat on the block, and put your reflexes to the test as you make spectacular tricks in the air to collect scrumptious treats and flee stray cats. Skate faster and faster as you lead the clowder and keep them keen with a topped-up supply of treats!
The addition of StreetPass and SpotPass will allow you to exchange best times and ghost runs with other players, even and the game makers themselves! With over 25 levels to complete, 90 medals to collect plus bonus in-game features to unlock, you’ll be purring with excitement!