The Ceranthians have been using their space lift to travel between the surface of their home planet and low orbit, where they go about their daily work. A series of attacks on their planet have culminated with the unleashing of a space weapon inside the lift putting all the travellers in deadly peril.
Your job is to use a teleportation cannon to fire portals into the travellers' paths, and transport them to safety. It will be tough, but you are the Ceranthians' only hope!