Have fun taking and customising your own unique photos, and see where your imagination leads you!
Sparkle Snapshots 3D lets you get snap-happy with the cameras on your Nintendo 3DS system. Decorate your photos with frames, backgrounds, stamps and your own doodles, before sharing your creations with friends wirelessly.
There is a self-timer so you can easily put yourself in the picture. You can also connect to the Sparkle SnapShop to purchase new content which is sure to spark your imagination!