Splash or Crash
Although it looks simple, the action of Splash or Crash is surprisingly challenging. True, you only have to get your stone to the bottom of the well in order to win… but there’s no guarantee you’ll make it! Once you make the drop, use all your skill to steer your stone past the obstacles without crashing. The further you fall, the faster you’ll go – hit an obstacle, however, and you’ll slow down, losing vital HP (the ‘health’ of your stone) in the process. Lose all your stone’s HP before you reach the bottom and you’ll have to start all over again!
With ten challenging wells to discover and ten unique objects to drop down them – each with their own different characteristics that change how you tackle each well – there’s a huge range of high-scoring combinations. And once you’ve set your best times, share them with other people via StreetPass and prove to everyone that you’re the top of the drops!