Splat The Difference
Splat! This spot the difference game is extra messy. When you find a difference, splat it with paint! Play solo or battle it out with friends! Up to four can play with just one copy of the game using Download Play. With hundreds of pictures and differences that change each time you play, the puzzles never repeat.