Symphony of Eternity
Kreist is on a quest with his golem friend Dauturu to find Regratlute, which is said to be able to grant any wish. On their travels, they come across a young lady being attacked by demons, and rescue her. What fate awaits Kreist, Dauturu and the mysterious young lady?
This is a retro-style fantasy RPG set in royal times, where players can master a range of styles, and choose fighting combinations in order to defeat enemies in turn-based battles.
The expansive field of play, the moving symbols during encounters with the enemy, the tablet system for learning new abilities – there are so many must-see elements!