Talking Phrasebook - 7 Languages
Don't get lost in translation when you travel! This phrasebook covers most situations you may encounter, with 780 useful expressions in 7 languages, organized in 53 categories.
Translate from any language to any other among English, French, German, Italian, Portuguese, Spanish and Dutch!