Timberman
The game loved by millions of players all around the world - Timberman, now has a brand new, polished axe! Are you world-class wood chopper?
Enter the digital forest and find out! Discover the Nintendo 3DS version of this classic, casual game - slice and dice trees in an arcade-style, challenge your friends and be the fastest timberman alive!
Timberman now features a single player challenge, to test your skills, unlock all characters, and have fun with your friends!
Join millions of players playing Timberman, now on Nintendo 3DS - featuring brand new, exciting game modes, plenty of crazy new characters to unlock, and more fun than ever!