Unlucky Mage
The various powers across the Adamantia continent have long fought with one another in an effort to gain supreme control over the vast regions of land – each ruler and monarch thinking of none but themselves, and leeching mercilessly off the labour of the citizens within their borders.
But that all begins to change when an untrusting young mage named Jasper, living isolated from society, finds himself involved in a chain of events that is sure to go down in history!
With a plot full of twists and turns, Unlucky Mage will have gamers on their toes trying to outsmart foes using formations and tactics in this unique turn-based RPG. Now get ready to sally forth with Jasper as he goes from zero to hero in this comical adventure that is sure to delight fans of fantasy RPGs everywhere!