If you like sniper arcade games and hunting vampires, there's no better way to fight evil than by stepping into the shoes of the best vampire exterminator of all time: Van Helsing!
Take aim in the most natural way there is with your Nintendo 3DS. Use the motion sensor to take down vampire menaces with your mortal crossbow. If your hand trembles slightly, don't worry: you can slow down time to help you aim with greater precision during difficult moments, and you can even find hidden vampires using a special filter.
Search, aim and fire with resolve on all the bloodthirsty vampires that are stalking humans in London, and face terrifying bosses. You can also unlock a survival minigame if you earn the cursed score of 666!