Vacation Adventures: Park Ranger
Spend an exciting and adventurous summer working as a Park Ranger in a stunning National Park. Visit log cabins and areas of outstanding natural beauty such as lakes, woodland trails and mountain vistas. Set up outdoor activities like boating, rock climbing, horse riding and mountain biking.
Perform your duties as a Park Ranger and protect the environment by recycling any rubbish you find. Help visitors by returning all the Lost & Found items scattered around the Park.