VoxelMaker
Create 3D models of your own design! Voxel models are made from 3D cubes and create a stylised, "blocky" look – like 3D pixel art.
VoxelMaker’s fully-featured model editor makes use of both buttons and touch controls, allowing you to cut, copy and paste part of your model to move, rotate or duplicate sections with ease. You can also insert text, create, edit and save your own colour schemes, and more.
Finally, use your Nintendo 3DS family system to display 3D images* of your scenes on the upper screen and then save them to your Screenshot Album.
With VoxelMaker, you have both a 3D canvas and camera in your hands: be inspired and create!