3D Game Collection
Play a round of Sudoku, do a relaxing puzzle or make your opponent's ships sink to the bottom of the sea. A grand total of 25 game types in three magnificently themed worlds provide plenty of variety and lots of fun.
Accept the challenge and try to collect all the trophies. But be warned - it won't be easy! Every game learns and adapts to your abilities!