Cats & Dogs 3D - Pets at play
Use augmented reality to play with your pet in full 3D, play with various breeds like a Golden Retriever, Dalmatian, German Shepherd, Husky, Siamese, Maine Coon, British Shorthair or Tabby, take them for a walk and visit shops, and play through 16 mini-games.