Chevrolet Camaro Wild Ride 3D
Race in full 3D with famous Chevrolet Camaro cars. Test your mettle against other drivers through treacherous tracks across three continents.
Choose one of ten Camaro vehicles to drive, in models ranging from 1971 to modern day. Take in the sights as you cruise through the famous landmarks in Asia, Europe and the United States. Challenge yourself with three distinct modes: Challenge, Time Attack and two-player battles.