Cooking Mama: Sweet Shop
Making puddings and sweets is lots of fun in Cooking Mama: Sweet Shop! Players make and create a wide assortment of delicious looking sweets and puddings, then serve customers in the shop to keep them happy. Create 60 different recipes by taking part in over 160 different minigames, using the Nintendo 3DS Touch Screen and even the microphone to cool, slice, stir, bake and decorate their creations. And just like always, don’t worry if you make a mistake – Mama will fix it for you!