Harvest Moon: Skytree Village
Times have changed in the Oasis of the Harvest Goddess. Many people used to live in Skytree Village, and the land was lush and green. However, the power of the Harvest Goddess gradually began to wane, and the land became parched and dry. That is, until you arrived!
Only you can help to revive the seven Skytrees in order to give the Harvest Goddess her power back and, in turn, return life to this desolate land! Explore Skytree Village and make new friends, then turn your hand to the soil and shape the land however you like to grow crops, raise livestock and live life to the fullest!