Hello Kitty & Sanrio Friends 3D Racing
Hello Kitty & Sanrio Friends 3D Racing is a family-friendly kart racer that can be enjoyed by all ages.
Race on land, through the air, and over water as you lead your favourite Sanrio characters to victory around colourful locations from the Hello Kitty universe.