Jewel Quest The Sapphire Dragon
After crash-landing on a frozen mountain, Raj makes an incredible discovery in Jewel Quest The Sapphire Dragon! Explore the Temple of Wishes, an ancient complex thought to be only a legend, and take on a gang of ruthless pirates. Solve action-packed Jewel Boards and challenge yourself with bonus levels as you explore the entire globe. Play as different characters with unique abilities and tackle new challenges in Jewel Quest The Sapphire Dragon!