Life with Horses 3D
Renovate the stables, riding arena and guesthouse, take loving care of your horses and breed cute foals. Ride at full gallop in exciting cross-country races and master the most amazing jumps.
Fantastic 3D graphics will provide lots of fun with your favourite animals. Demonstrate your skills in grooming, lunging and taking care of your horse, and breed your own foals, with over 100 possible combinations.
Enjoy thrilling cross-country races through amazing landscapes, collect Play Coins and employ someone to perform tasks for you. You can also use the Nintendo 3DS family system motion controls to experience riding, grooming, and training foals first-hand, as well as StreetPass to meet other players to breed more cute foals.