Get ready for a portable party in the palm of your hand – the ultimate minigame experience has arrived with Mario Party: Island Tour, only on Nintendo 3DS family systems!
Step into a board game with a twist and face off against your opponents in madcap minigames! Whether you're playing solo or with friends, seven new game boards, 80 new minigames and a host of unique modes make the first Mario Party game on Nintendo 3DS the most exciting yet! Combining easy-to-grasp gameplay with Download Play* that allows four players to party together using just one Game Card, Mario Party: Island Tour really is a game that absolutely anyone can play!
When a letter trapped in a bubble arrives in the Mushroom Kingdom inviting Mario and his friends to a party in the clouds, how can they say no? Soon enough, all your favourite Mushroom Kingdom characters are travelling up to Party Island in bubbles, ready to enjoy a whole host of exciting games and challenges... and you're invited too!