My Life on a Farm 3D
Your life on a farm – live it now in fantastic 3D! Life on a farm is a lot of fun, as there always is something exciting to do: care for your animals, cultivate your fields with the tractor or sell self-made products in your own farm shop.
Enjoy loads of real farm activities in fun mini-games. Cultivate fields, harvest vegetables and fruit, collect wood, eggs, truffles and honey, milk the cows, shear the sheep and much more. You can even manage your own farm shop – learn over 100 recipes and produce apple pie, bread, cheese and more to sell!