Mystery Case Files: Dire Grove
The Celtic legend of Dire Grove has been passed down from generation to generation for centuries.
Considered a fairytale, its telling was meant to frighten small children into staying in their beds through the night. A recently unearthed artifact in the United Kingdom, however, proves the dark legend to be true! Use your wits and hidden object talents to follow the trail of a group of missing graduate students in Mystery Case Files: Dire Grove!