SENRAN KAGURA 2: Deep Crimson
SENRAN KAGURA 2: Deep Crimson for Nintendo 3DS family systems is a fast-paced beat ‘em up game with over-the-top combo chains, plenty of playable characters, hilarious cutscenes and an abundance of action!
Follow the Hanzo and Hebijo Shinobi Academies as they battle for good and evil respectively. This time, however, there is a greater evil at work, as the tyrannous tycoon behind the Hebijo Academy is determined to cause havoc across all of Japan with a destructive army of summoned demons! Can the two academies unite and work together as one in the face of this great danger?
For the first time ever, two shinobi warriors from opposing academies must fight together, and the dual character combo system allows for spectacular and devastating joint attacks. Two players can also join forces and play the story or special missions together via local or online multiplayer.