SENRAN KAGURA Burst
Play two different storylines, each with its own perspective. The girls of Hanzō believe they fight on the side of righteousness, but are their methods always right? The girls of Hebijo are mercenaries to the highest bidders, but what if their motives aren't as clear as they seem?
Crush your enemies with your favourite ninja girl using fast punches, mid-air flight sequences, combos, super attacks, and Ninja Arts!