Shin Megami Tensei: Devil Survivor 2 Record Breaker
Summon demons to save the world from destruction in Shin Megami Tensei: Devil Survivor 2 Record Breaker, a strategy RPG for Nintendo 3DS family systems.
When aliens start laying waste to Tokyo, a group of demon tamers must take a stand against these monstrous invaders’ daily attacks. Supernatural creatures, secret government agencies and viral websites emerge amid the chaos, but it’s your actions and choices that have the power to change the outcome.
Strengthen your devilish army in battle and fuse them with other monsters to create even more powerful monsters. Check other players’ progress, and exchange power-ups via StreetPass to help them improve their demons’ powers.
Expanding on the original game, Shin Megami Tensei: Devil Survivor 2 Record Breaker features a new scenario ‘Triangulum’ set after the events of the main story, as well as additional difficulty options, improved controls, a new character and voice acting.
Find out who will fight alongside you and who will stand against you in Shin Megami Tensei: Devil Survivor 2 Record Breaker for Nintendo 3DS family systems.