Shin Megami Tensei: Devil Survivor Overclocked
Tokyo, once a vibrant home to millions, has become a city ruled by fear. Abandoned by their government, citizens lie at the mercy of a demon invasion that threatens to destroy everything. Fight to escape the locked-down city in Shin Megami Tensei: Devil Survivor Overclocked, an intense RPG for Nintendo 3DS and Nintendo 3DS XL.
Trapped inside Tokyo, monumental decisions await you at every turn. The choices you make will let some keep their lives, but condemn others to a terrible fate. Saving the world isn’t important: saving yourself is. No matter your choices, multiple endings await brave survivors, with a special 8th Day chapter waiting to be discovered.
Defeat powerful monsters in strategic turn-based battles, bid on demons in auctions to recruit them to your cause, and create new strains by fusing demons together. Manipulate their abilities to produce an army of devilish allies and use their individual skills to conquer opponents. Exploit your enemies’ weakpoints to gain extra turns that tip the scales in your favour, but be warned: your opponents can expose your vulnerabilities too, and reclaim those extra turns in an instant.
Face up to the challenge in Normal mode, or choose Easy mode to score more experience and currency from every encounter. With a lengthy and unusual narrative that unfolds depending on your choices, plus voice acting for the story’s whole duration, Shin Megami Tensei: Devil Survivor Overclocked is an RPG experience you’ll never forget.