Turbo: Super Stunt Squad
Turbo: Super Stunt Squad is a high-velocity action racing game featuring the super-charged crew from the film Turbo. Each character has their own signature style and tricked-out skills such as jumps, drifts, grinds, flips and other super-cool stunt moves. Expert skills will also prove useful to earn power-ups, customise your character, discover shortcuts, and win the race in the larger-than-life environments of Turbo!