Viking Invasion 2 - Tower Defense
After the events of the first game, follow the wacky new adventures of Olaf the Viking and his group in this cartoon-style fantasy Tower Defence. Build your towers at the most strategic locations to block the advance of the Viking units. To counter the drakkars, Valkyries and even the god Odin, unlock new buildings and upgrade your defences!
Note: The download version of Viking Invasion 2 – Tower Defense differs from the retail version, and contains 12 maps and the Story mode.