Choose from 11 playable characters from the Zexal TV series, like Yuma, Kite and Shark, and guide your favourite through their own thrilling story, each with a unique, preset decks. If you’re in the mood for advanced stacking, you can choose from over 5,500 cards to develop a customised collection like no other!
As you fight and strategise through the Zexal World Duel, prepare to face 40 familiar characters from the series – defeat them all and you’ll be the champion! Even if you’re new to the show, there’s an Easy Mode to introduce you to the rules, plus a collection of in-game tutorials, so you can learn to play like a pro.
Best of all, fans can grab three collectible, exclusive cards – Snow Plow Hustle Rustle, Night Express Knight and Special Schedule – that come bundled with the boxed retail version of Yu-Gi-Oh! Zexal World Duel Carnival, only on Nintendo 3DS and 2DS!