nintendogs + cats: Toy Poodle & New Friends
Nintendogs puppies are back in the palm of your hand on the Nintendo 3DS system, with even cuter and more expressive puppies and, for the first time, kittens! The fun from the original Nintendogs game returns, with multiple breeds to choose from, accessories for your puppies and kittens to wear, and the ability to let your puppies and kittens train and compete in different challenges and activities.