Animal Crossing: Wild World
Welcome to the friendly village of Animal Crossing! Every player's village is unique and it's up to you to decide how you spend your time there, and which characters you befriend.
Unlike other games, Animal Crossing doesn’t pressure you to complete levels, achieve scores or learn complex controls; you simply play however - and whenever - you want. For instance, at the start of the game you are given a house and a mortgage to pay, but you can choose to pay off that mortgage any way you wish. You could help out at the local shop, become a treasure hunter and donate your findings to the Town's museum, or make money selling T-shirts you designed yourself.