Become a Pokémon and experience the world in a whole different way. Enter into a spectacular adventure to save the Pokémon world!
Play as one of 19 different Pokémon. Find out which one you will become. Interact with more than 490 Pokémon as you explore!
The ever-present fear of being defeated in the dungeon by enemy Pokémon, and losing half of your money and some of your items in the process, will keep you on your toes.
This game is a great starting point for players to enter the world of Pokémon Mystery Dungeon and for returning players to discover even more secrets.