Yoshi's Island DS
Return to Yoshi’s Island for an original adventure in the spirit of the Super NES classic. Yoshi can team up with not only Baby Mario and Baby Luigi but also Baby Peach, Baby Donkey Kong, Baby Wario and Baby Bowser! Yoshi can even transform into a helicopter, tank or submarine!
Traverse five sprawling worlds by using the unique abilities of each sidekick – from Baby Mario’s dash technique, to Baby DK’s swing ability, or Baby Bowser’s fiery breath – and stop the evil Kamek’s plans.