Anne's Doll Studio: Antique Collection
Once you have completed styling your antique doll, you can now create a picture by choosing a wallpaper and frame! Players can also choose to use the built-in camera of their Nintendo DSi or Nintendo 3DS system to take a photograph to use as the wallpaper instead. To further decorate your picture, you can add as many stamps as you like, and even draw freehand!