Welcome to the charming world of Anne’s Doll Studio: Lolita Collection!
Once you have completed styling your doll, you can now create a picture by choosing a wallpaper and frame for your lolita doll! Players can also choose to use the built-in camera of their Nintendo DSi or Nintendo 3DS system to take a photograph to use as the wallpaper instead. To further decorate your picture, you can add as many stamps as you like, and even draw freehand!