Arctic Escape
They were abducted from Antarctica by a cunning scientist, and now they need your help to get back home. Lead them safely through over 100 frosty levels by ordering them to walk, jump or simply wait. Without you they have no chance of survival so help them to avoid broken ice, falling cages, wolves and other dangerous obstacles.
This special top-down puzzle game is easy to pick up but impossible to put down!