Earn high scores to win medals and even unlock new visual themes and music tracks.
The Art Style series brings you unique, simple-to-play games with striking visuals and immersive sound. INTERSECT is a puzzle game with a difference, challenging your concentration and reflexes. Direct differently coloured cars through a crossroad so that only cars of the same colour occupy a road. This will generate fuel, which is ignited to propel the precious Core away from the approaching Spike.
Play in Button Mode, using the +Control Pad to direct cars, or try Touch Mode and use the stylus. Each mode includes the single-player Endless mode, VS CPU mode and also VS 2P for playing against a friend using DS Download Play.