Help Santa Claus in his amazing Christmas Wonderland!
The workshop is buzzing with activity and Wonderland is crammed full of fabulous toys, candy canes and nativity characters, but they still need your hidden object talents. Complete tricky puzzles and fun minigames to make sure all the children have tons of presents to unwrap on Christmas morning!