In Cute Witch! runner get ready to set off on an adventure as your character flies away on her broomstick to a peaceful world inhabited by fantasy characters.
Cute Witch! runner is a challenging action game where you have to fly, fly more and then fly even more! Get all 32 achievements and become number one on the score table. At first, everything is easy – you pick up stars, you earn score points and you fly around the creatures – but soon you'll be involved in an unleashed race where you'll have to put your reflexes to the test to avoid every obstacle in your way.