Rise On! After 20 years, the legendary lost project “Dark Void” is back! Capcom commissioned the recreation of the original 8-bit classic, now re-titled “Dark Void Zero”, on the Nintendo DSi system. You play Rusty, the first human born in the Void, who must take on the Watchers in a quest to stop their domination of Earth. With the aid of Nikola Tesla and a state-of-the-art rocket pack, Rusty must take down the Watchers and their minions across three intense levels of action and intrigue.