DodoGo!
Get ready for an adventure set in the time of the dinosaurs! Save as many Dodo eggs as possible by leading them to safety. Get creative with easy tools: build dynamic structures and modify the terrain with a simple tap of the stylus. Shape, brush, saw, dig and even use explosives! Nearly 100 captivating missions, with bonus levels for a change of pace, and lots of surprises to discover! The game can be played in French, English, German, Spanish, Dutch or Italian.