Extreme Hangman
There's never been a Hangman game like this before! Taking place in various settings, the player's mission is to save the Hangman from his enemies by guessing the hidden word correctly. By guessing incorrectly, he is put one step closer to meeting an unfortunate end at the hands of his enemies. Play a single player game or challenge your friend to a duel. Extreme Hangman features seven different fun animations, over 2000 words in various categories and 3 difficulty levels.