I am in the movie
By using real-time visual effects, this software puts you inside famous Hollywood movies. Now you can be the actor or director and recreate famous scenes, or create your own!
You might have seen video tutorials that show you how to recreate visual effects from movies. But to create similar videos, you must own expensive editing software and invest a considerable amount of time to learn how to use the software. With this software however, you can create Hollywood-like special effect videos in seconds.
The program alters the video feed from the Nintendo DSi camera in real time, using image processing. It can reproduce visual effects from various famous Hollywood movies, and lets you customise special effects, take photos and record videos for upload to video-sharing sites such as YouTube.