Jewel Quest 4 Heritage
Hit the trail with Rupert on a journey through the shrines and castles of Hernan Cortes's lore. Swap jewels and collect puzzle pieces to unravel a perplexing web of family history. With over 170 new Jewel Boards, including three jewel-swapping modes, new surprises await in every level.