Magical Whip
The two apprentice wizards have become lost amid a tangled sea of trees: the Phantasmal Forest, a dark, dangerous place ruled by monsters that bewitches people with its strange power. The wizards can only use a single spell – one that turns their wands into a magical whip!
Your magical whip doesn’t do much damage on its own, but with combos, it becomes a powerful weapon capable of defeating a mighty dragon with a single strike. Combos are performed by capturing a falling enemy with your magical whip and using it to attack other monsters.